سنگ گرانیت مشکی

صنایع سنگ پاراکس کارخانه سنگ لاشتر اصفهان ، نقش مهمی در تولید سنگ و تامین نیاز انبوه سازان و ساختمان سازان دارد. به دلیل کیفیت بالای سنگ های این مجموعه آن ها را به دیگر کشورها نیز صادر می کنند. کاربرد محصولات این مجموعه در فضاهای ساختمانی باعث استحکام بخشی به آن ها شده است. برای مشاهده ی محصولات می توانید به قسمت های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

سنگ گرانیت مشکی از سنگ هایی است که به وفور در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این سنگ ها از موادی مانند کوارتز، آمفیبول، سیلیس و مواد معدنی دیگر است. این سنگ ها کیفیت بالایی دارند و برای نماهای داخلی و خارجی در ساختمان های مختلف متریال مناسبی هستند. خلوص این سنگ بالا می باشد و قابل مقایسه با سنگ های خارجی است. این سنگ ها به دلیل وجود سیلیس در ساختار آن برای نمای خارجی که در معرض عوامل مختلفی مانند باد و باران می باشد بهترین انتخاب است. تشکیل این سنگ از توده های آتشفشانی از اصلی ترین دلایل مقاومت و استحکام این محصول می باشد. برای زیباتر شدن این محصول از حرارت استفاده می کنند که به آن پرداخت فلیم می گویند. به دلیل استفاده از این نوع پرداخت می توان از سنگ گرانیت مشکی در ورودی خانه ها و راه پله ها استفاده کرد. سنگ گرانیت مشکی برای داشتن نماهای جذاب بسیار مناسب است.

سنگ گرانیت نطنز مشکی

سنگ گرانیت نطنز نوعی سنگ سیاه است که از معادن سنگی نطنز در استان اصفهان استخراج می شود. استفاده از این سنگ برای فضاهای خارجی مانند دکوراسیون داخلی و پروژه های معماری و طراحی مناسب می باشد. این سنگ سخت در برابر عوامل مختلفی مانند نور، خورشید، گرما و تغییرات دمایی بسیار مقاومت می کند. استفاده از سنگ گرانیت سفید نطنز به دلیل مقاومتی است که این محصول در برابر سرما و یخبندان دارد. نفوذ ناپذیری آب در این مدل سنگ باعث شده است استفاده از پاک کننده های اسیدی نیز تاثیر زیادی در رسوب به داخل سنگ ها نداشته باشد. برای مکان هایی که در آن رطوبت و آب زیاد باشد پیشنهاد استفاده از سنگ گرانیت نطنز بیشتر است زیرا این سنگ های تیره دچار لک و زدگی نمی شود و با جذب آب تخریب نخواهند شد. برای خرید سنگ اسلب گرانیت می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

قیمت و کاربرد سنگ گرانیت مشکی

عوامل مختلفی بر قیمت سنگ گرانیت تاثیر می گذارد. برای خرید این سنگ بهتر است به فاکتورهای مختلفی که باعث تغییر قیمت این محصول می شود، دقت کنید. انواع مختلفی از سنگ در کارخانه ها فرآوری می شوند و به دلیل ویژگی های سنگ گرانیت مشکی از آن استقبال زیادی می شود. استفاده از این سنگ ها به دلیل مقاومت بالا برای فضاهای مختلفی کارایی دارد. این سنگ اغلب به صورت اسلب فرآوری شده و عرضه می شود. ابعاد اسلب تاثیر مستقیمی در قیمت این محصول دارد. رنگ این سنگ و رگه های موجود در آن نیز از عواملی است که باعث افزایش قیمت سنگ گرانیت می شود. برش این سنگ ها برای کاربردهای مختلفی که دارد متفاوت می باشد. بستگی دارد بخواهید آن را در برش های کوچکتر خریداری کنید و یا برش ها بزرگ تر باشند به هر حال میزان برش سنگ گرانیت باعث تفاوت در قیمت آن می شود.

کاربرد گرانیت در محیط های ساختمانی به دو روش انجام می شود. از این سنگ به عنوان روکش تزئینی و یا محصولی ساختاری استفاده می شود. مهم ترین کاربرد این سنگ در ساخت و ساز است. استفاده از سنگ گرانیت مشکی به عنوان سنگ کابینت و کانتر باعث زیباتر شدن فضای داخلی ساختمان ها شده است. ساختار محکم و زیبایی ظاهری از عواملی است که باعث استفاده ی از این سنگ در پروژه های ساختمانی شده است. مقاومت در برابر ضربه، خش و رطوبت از مهم ترین عواملی است که سنگ گرانیت را برای آشپزخانه به یک متریالی کاربردی تبدیل کرده است. استفاده از گرانیت برای کف سازی برای محوطه هایی مانند باغ مناسب می باشد. زیبایی این سنگ برای مکان هایی مانند لابی که رفت و آمد در آن زیاد است به دلیل تیرگی این سنگ و نشان ندادن کثیفی مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. برای خرید محصولاتی مانند سنگ مرمریت اسپایدر با ما تماس بگیرید.